Frisk!

Heej!

Anledningen till att jag "varit borta" är för att efter jag tog sprutan mot svininfluensan så blev jag sjuk.
Dagen efter jag tagit sprutan, så kände jag ingenting på morgonen, så jag gick till subway och åt frukost, precis som planerat!

Det var senare under dagen som jag kände att jag inte pallade mer. Jag hade ont i huvudet och var seg i hela kroppen + att armen värkte så mycket så att jag inte kunde röra den typ.
Sen bara var jag hemma och sov och tog det lugnt, så nu är allt bra igen, och jag är imun mot svinis vilket känns gött ;)
Jag rekomenderar alla att ta vaccinet, för nu slipper man oroa sig <3

Idag gick jag till skolan och hade redovisning och idrott, och fram tills nu har jag pluggat, duktig som jag är! :D



Nina var på Ullared (GeKås) i går, och då köpte hon med sig 8 ansiktsmasker till mig! :D Thank you ♥
Så på lördag blir det mini-spa och skräckfilmsmaraton med Jennie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0