Min midsommar

Dagen innan midsommar sov Lisa hos mig, och vi var uppe jätte sent och tittade på Sex & The City (som jag nu är beroende av) och mitt i natten vaknar jag av att Lisa trycker in mig mot väggen, så jag sa till henne:

  Vic - "Lisa, du trycker in mig mot väggen!"
  Lisa - "DU HÖR HEMMA DÄR!"
  Vic - flyttar sig lite neråt och somnar om...




På morgonen vaknar vi jätte sent, och är as sega!
När klackan är 3 börjar vi göra oss i ordning och ska åka en timma senare, så vi har brottom som fantomen!

Vi kommer i alla fall hem till Lisa och äter där lite snabbt, och fixar iordning oss de sista ;)
Sen sticker vi iväg till anneberg på en grillkväll, helt tommhänta... pinsamt!
Så vi går till annebergskiosken (vilket tog en halvtimma) men de var stängt så vi gick tillbaks, så vi gick samanlagt 1 timma :S

Vi hade de iaf trevligt, men det blev inga bilder, om man inte räknar med dom kassa mobilbilderna Lisa & jag tog när vi satt och väntade på Tessan och Patrick...



Puss
/ Vic ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0