Senare på kvällen...

... Åkte jag med bussen till Lisa!
Klockan var 00:27 när bussen skulle gå, och när jag gick på sa busschaffören (som verkade lite påverkad :S):

- Bussen håller på att gå sönder, så vi ska byta buss inne i kungsbacka en snabbis... om vi nu lyckas ta oss dit vill säga...

Jag kan ju säga att jag satt på helspänd hela vägen in till kungsbacka, men väl framme så bytte vi buss, kanske 5 minuter innan stationen!
Men fram till Lisa kom jag i alla fall ;)


Anledningen till att jag åkte till henne så sent var för att på morgonen hade vi planerat att äta frukost på scandic, men vi försov oss en aning :( det får helt enkelt bli någon annan dag :)

Nu ska vi iväg och shoppa lite nödvändigheter :D

Köss
/ Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0