Iväg med Veronica en vecka!

Veronica frågade nyss ifall jag ville följa med henne till stockholm!
Klart jag inte tackar nej? :D<3
Först ska vi till något ställe som heter Hamra, och där skulle det tydligen vara "naturigt" enligt veronica x)
Så vi ska rida, paddla kanot, chilla å mysa! :D<33
Sen ska vi till hennes morfar som bor i Stockholm och bo där, shoppa lite & bada i havet!
( hennes morfar bor nämligen vid havet... )

Vi åker på söndag, men jag ska till henne redan imorgon och sova där, för vi ska åka tidigt på söndag.
Bilresan kommer ta 11 timmar, men vi ska se på film och ha de så skoj så :D


LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Vad roligt! :D

Jag bor i Stockholm, det är jättefint där!

2009-07-24 @ 14:43:39
URL: http://nelicas.com
Postat av: Lisa

ojojojjoj!



Jag är hemma nu, men mobilen är urladdad XD, dessutom är jag sjuk, hahaha förkyld!

2009-07-29 @ 17:04:27
URL: http://hoppalong.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0