Hos Tessan igår!

Som sagt, sov ju hemma hos Therese igår!
Vi båda har länge velat se på "i taket lyser stjärnorna" så igår såg vi den, och den var jätte fin! <3
Jag grät i slutet och tessan bara skrattade åt mig :P hahah, nej, men den var jätte bra!

Efter den filmen pratade vi lite, och bara göttade oss, för vi väntade nämligen på att hennes föräldrar skulle se klart filmen "confessions" för den ville vi med se.
Den var också bra, en riktig tjejfilm :D<3


När vi hade sett klart på filmerna så skulle vi sova,
men jag var inte trött så jag satte på "jersey girl" och medans jag sitter och tittar på den och är helt inne i filmen,
så bara flyger therese upp från sängen och skriker "AHHH,  EN SPINDEEEEL!!!" så jag fick ju panik!
Jag skakade på alla kuddar och konstaterade där inte fanns någon spindel.
Hon hade alltså drömmt att hon sett den :S
Sen mitt i natten vaknar jag på therese lurviga matta!
då har jag gått och lagt mig där i sömnen eller något...
Vi är skumma!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ni värkar haft en rolig kväll :)<333

2009-07-21 @ 23:32:45
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0