Godmorgon!

Igår blev de ju ingen uppdatering som ni säkert märkte...

Det var nämligen så att lisa och jag vaknade väldigt sent och jag pkte där ifrån redan vid 3 tiden!
en när jag kom hem fixade jag med lite saker sen kom manda ;)

Det första vi gjorde var att baka kärleksmums!
( Ni får se resultatet i nästa inlägg, har inte laddat upp bilderna ännu )

Sen dansade vi lite xD Asså, vi försökte lära oss ompa-loompa-dansen!
Ni kanske inte vet vilken dans det är?
Någon som har kalle & chokladfabriken? på den dvd:n, på "extramaterial"så kan man lära sig den dansen som dom små röda sakerna dansar x) Hahaha, gud vad töntig jag är!

Men iaf, när kakan var klar satte vi på en film och åt kakan till ;)


Puss
/ Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0