Svar:


Svar:
Jag tycker verkligen inte att det är ok när någon, vem som helst, snor mina bilder.
Man kan få använda dom, men bara om man länkar till mig och skriver att det är
jag som gjort bilden.
Det har varit flera tillfällen där jag anmält folk som t.o.m. hävdade att det var dom som
gjort bilderna, och sånt är så jäkla patetiskt!
Men som sagt, om man länkar till mig och skriver att det är jag som gjort bilden,
så är det ok.

Jag tycker det är jätte bra när ni tipsar mig om folk som snor! Det uppskattar jag verkligen

Vem var det som komenterade detta? Eller du kanske vill vara anonym? :P

Kommentarer
Postat av: MATHILDA | foto . mode . vardag

Hej Victoria ♥

Jag låter väl jättetjatig men du hade ju det där med Pointshop och så. Att man blev medlem och i utbyte skulle man få en design.



Jag blev medlem men har aldrig fått designen, eller svar på mejlet. Bara börjar undrar lite.. :)



B.t.w älskar din blogg! Puss

2009-12-25 @ 19:29:49
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: AlbaHedman

jag blir skitsur när folk tar mina bilder! liksom det är bara ladda ned photoshop och göra egna bilder? du är jätteduktig i photoshop! :D <3

2009-12-25 @ 23:34:07
URL: http://lovealba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hah vad tycker du om man tar en bild från dig och gör om den? :D Dum fråga jag vet men det är bättre att fråga!

2009-12-27 @ 22:16:04

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0