2012

Igår åkte Therese & jag in till Göteborg, för det var tänkt att vi skulle få se bilderna.
Av en impuls Therese fick bestämde vi oss för att gå på bio :)
Hahaha! Det var nämligen så att vi slutade redan vi lunch, för eftermiddagslektionerna (jisses vad långt ord...) var inställda. Vi åkte till Biopalatset och såg filmen 2012.
Kan ni gissa vad klockan var när filmen började? 14:30! Hahaha, har aldrig varit på bio så mitt på dagen, och tydligen inte så många andra heller, för det var bara vi och 2 andra "grupper", "par" elr vad man ska kalla det där!
Men de var ju gött, för då hade man space för benen ;)

Filmen var i alla fall jätte bra!
Jag satt och spände mig hela tiden och höll andan ett par gånger.
Det läskiga är ju att det kan hända, och det såg så jäkla verkligt ut alltsammans...
Men se den, den är riktigt bra!

Den får: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 5 av 5 hjärtan!


Kommentarer
Postat av: Louise

Den har jag med sett!

Sjukt bäst var den helt klart ny favvis <33

Puss på dig <3

2009-12-03 @ 16:14:36
Postat av: linda

riktigt dålig enligt mig.

Frör överdriven....



En det e tur aall har oliak smak. :-)

2009-12-03 @ 16:36:11
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: agnes & josse

Jag har inte sett den ännu

vill jätte gärna göra de :(

2009-12-03 @ 16:47:23
URL: http://bakglada.blogg.se/
Postat av: Amilia

Förlåt, men den SÖG!

tycker den var as seg, men men

2009-12-03 @ 17:06:25
URL: http://blondiemillan.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0