Gårdagen

Igår så skulle jag egentligen varit med Veronica, men så blev det inte.
Utan senare på kvällen träffade jag Lisa för första gången på 2 veckor!

Vi åkte in till Göteborg för att gå på bio, och vi såg på Harry Potter :)
Den var riktigt bra måste jag säga.
Middagen blev såklart Mcdonken... What else liksom? DAH! Hahahha, gud va rolig jag är!

Sen när vi kom hem såg vi på Cry Baby, och den var udda, men bra, och gosh vad johnny depp är snygg!



Sen somnade vi!

Glömde berätta att Lisa köpt med sig 2 små saker från New York till mig!
Hon hade nämligen köpt en "I <3 NY"-tröja till mig! :D Thank you my dear <333
Vet ni vad jag fick mer då?? Jo, ett par sjukt söta trosor från Victoria's secret, + en rosa kartong... Morr på de ;)


Men nu är hon som sagt hemma hos mig och det är dags för oss att sova!
I med öronpropparna nu Lisa, för här kommer snarkmaskinen!!!


Kommentarer
Postat av: isabelle carlsson

Hej. sjukt fin blogg! Skulle du möjligtvis hinna göra en lätt bloggdesign till mig?:) kram!

2009-08-05 @ 18:37:47
URL: http://ccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0