Dagen med Hanna

Vaknade ganska tidigt idag, och redan vid 14:00 så åkte Hanna & jag till kungsmässan :)

Väl där träffade jag både Veronica sötis och Emma!


Hanna & jag var på ginatricot i typ 1½ timma, så hon köpte trosor, och jag köpte 4 saker.
En av sakerna fanns inte på hemsidan, så den får jag ta bild på, för just nu lånar nämligen hanna den (A)
Kan i alla fall säga att det var en blå "kofta" i jätte mjukt material! LOVE! <3
Här är dom andra 3 sakerna jag köpte:


När kungsmässan stängde klockan 17:00 så åkte vi hem till mig och badade vid bryggan!
Håller på att ladda upp små filmklipp på youtube, litet bevis på att vi faktiskt badade... :P hahaha

Kommentarer
Postat av: sttiiee

kkan du fixa snygga blogg design ?

2009-08-18 @ 12:36:56
Postat av: Fernandez AManda

Hej ! Jag önskar att du kunde göra en design åt mig, hur får man tag på dig?



MVH FERNANDEZ

2009-08-19 @ 16:18:45
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0