Tävling!

Jag har läst Natashas blogg ett tag nu, och jag kan inte sluta! :O
Så idag, när jag som vanligt kollar igenom alla nya inlägg på bloglovin' så ser jag att hon tävlar ut en iPod touch!
Gissa om jag var tvungen att delta?
Min MP3 får nästan inte plats med nån musik, och jag får panik på den!!
Och när man ser att hon har en tävling där hon lottar ut en iPod touch (!) då kan man ju inte annat än att bli överlycklig!
Så nu får jag bara hålla tummarna på att vinna, eftersom att de inte händer så ofta om man säger så...

Jag skulle typ bli den lyckligaste flickan på jorden om jag vann den här iPoden av ingen mindre än blogg-Natasha!! :D
Om du vill delta i den här fantastiska tävlingen så ska du gå till hennes rosa blogg, och för att komma dit trycker du antingen på hennes namn som står lite varstans i detta inlägget eller så trycker du på bilden för att komma direkt till tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Natasha

gud va sööt du var, jag håller verkligen tummarna för dig och dem andra finalisterna.



Förresten kan man beställa en design hos dig :) ?

2009-04-17 @ 12:30:13
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: ` isabella sz

tror att tävlingen är fejk för att locka läsare, tyvärr

2009-04-17 @ 15:42:36
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0