Odd Molly

Odd molly är nog mångas favoritmärke?
Åh, odd molly med alla dessa söta rosetter! :)<3
Nu kan man hitta vår/sommar kollektionerna i butiker, och jag gillar den! Gör ni?
Om ni inte har sett den, så kan ni spana in den på deras hemsida som ni hittar här.

Nu har odd molly lanserats i danmark! Grattis danska invånare säger jag bara.
Här är första modevisningen för odd molly i danmark :)


Själv så ska jag köpa den söta tunikan, som alla har dessvärre, men kan man låta bli?
Jag vill ha den i rosa, och den kostar bara 599kr, vilket jag tycker är billigt för att vara odd molly. Fast det är ju i för sig ett nattlinne egentligen :P


Sen blev jag även lite småförälskad i den här gula hoodtröjan. Den vet jag dock inte priset på, men jag har för mig att det är på 1,300? nånting sånt.



Nu såg jag att Youtubeklipper var klart, så det kommer om 5 sekunder ;)

Puss
/Vic ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0