Kvällen

Nu har jag kollat på TV, hjälpt Nina med hennes design och druckit milkshake! :D
( Stephanie, när du loggar in på msn, och skickat en helbild, så gör jag din design ;) )


Nu, in this moment, kom plogaren! Herre guuuuud vad den låter! :O Brum brum skottis skottis x)
Naw, lilla doris blir lite rädd här, men hon ligger tätt bredvid nina, så dom "stöttar" varandra genom detta lidande.
Men hallå, kom det mycket snö idag eller kom det mycket snö!? Jag som trodde att det skulle bli vår...
Men nej, så blev det inte. Nu är det på med vinterjackan, mössa, vinterskorna (suck) och vantarna som gäller.
Jävla skiiit! :(

Nu ska jag.. se på film kanske, eller jag vet inte, nä, jag ska blogga! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken lyxig milkshake ;)

2009-03-13 @ 16:10:02
URL: http://thesoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0