Helen-Time after school! ;)

Hallå där ! Måndag idag , ingen rolig dag, men som tur är så ska jag träffa snälla Helen. NI skulle bara veta vad snäll hon är asså hon är så bra ! Sen ska jag och snälla Helen äta glass. Kanske en liten Mc FLurry ( med mycket daim) ? Vem vet? Snälla roliga Helen är väldigt sugen på glass. Men däremot så är Snälla Helen inte lika sugen på att gå till bussen i regnet så jag, Victoria, bestämde nu att jag vill bära Snälla Helen till bussen så att Snälla Helen inte blir blöt om sina fossingar. HAHA xD

A just det Therese ska också följa med glömde det ha ha!
Föresten, nu gick Sissela! :D

// Victoria

Kommentarer
Postat av: Nina is tha shit :D

Haha Helen är fan bara så jävla skön! :D

2009-03-09 @ 23:40:19
Postat av: sääändie

fan va snygg design du har.

kolla gärna in på min blogg

http://sandradahringer.blogg.se



är jätteintresserad av att få en ny design och läste på en annans blogg att du gärna gör om de! :$

2009-03-12 @ 16:04:35
URL: http://sandradahringer.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0