En Shopaholic

När jag var på bokrean för ca en vecka sedan, eller när det var, så hittade jag uppföljare till min absoluta fovoritbok;
En Shopaholics bekännelse.

Jag visste redan att det fanns en till, som jag även läst i samband med en svenskauppgift;
En shopaholic i New York.

Men när jag var på wettergrens så såg jag en till! och ännu en till! :D
En shopaholic säger ja
En shopaholic får en syster


Men En shopaholic får en syster kostade 299:- så den väntar jag lite med, men jag köpte iaf
En shopaholic i New york & En shopaholic säger ja!
( En shopaholics bekännelse hade jag sedan innan )


Shopaholic - serien:
  • En shopaholics bekännelse
  • En shopaholic i New York
  • En shopaholic säger ja
  • En shopaholig får en syster
  • En shopaholic i väntans tider
Å vet ni vad ?
DEN SKA BLI TILL EN FIIIIIILM!! :D I LOOOOVE <3<3<3

Puss
/Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har läst de tre första. Vill läsa de andra också. Jag tycker den serien är jättebra.

2009-03-06 @ 18:45:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0