Min dag!

Nu kommer ett sånt därtråkigt inlägg om vad jag har gjort idag, så om ni inte orka läsa så kan ni ju alltid spana in min godis-tävling! ;)


Idag har jag legat å schtekt på altanen med samhällsboken i nyllet! Jag är så nervös inför provet på måndag :S
Jag får hoppas att jag klarar de...
Sen låg jag där, solade å gottade mig i värmen! hur härligt låter de inte?

Sen har jag suttit och spelat in lite låtar (A) jag kanske lägger upp dom här sen, vem vet!
Jag har även suttit och gjort lite beställnings-designer!
Sedan åt jag god mat till middag. De blev lövbiff, kantarellsås, klyftpotatis och sallad. Mums!
Sen, efter maten, gjorde jag en milkshake. kall och god må tro! hahaha x)

Sen satt jag lite vid internet och kollade igenom alla nya inlägg som ploppat upp på bloglovin'.
Gud vad jag älskar bloglovin', de e så bäst! Men iaf, jag kollade nyss på robinsson, så de kan vi snacka lite mer om sen ;)


Oj, vad många "Sen" de blev... men men, så kan de vara ibland.
Nu ska jag få hjälp utav Nina att dra en vinnare av designtävlingen, så de kommer snart upp här i bloggen vem de var som vann! :) Exiting? oh, yes!

Puss
/ Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååå fan fuskigt :O När du har legat i solen, så har jag spelat match >.< Vill kunna sola någon gång :D

2009-04-25 @ 22:43:26
URL: http://ninajag.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0