Helens mobiltips!

För ett tag sen bytte min komis Hanna och jag mobiler med varandra,

så jag hade en sånhär:               medans hon hade min sånhär:
                                 

Och efter ett tag så bytte vi tillbaks igen, och jag saknar den :( Jag är helt
kär i den mobilen, så jag tänkte köpa en likadan, men vet ni vad jag såg då?
Den rosa. DEN FINNS I ROSA! så att om nån månad eller 2, när jag ska
köpa ny mobil, så blir de denhär:


Men min kompis Helen, hon vill också ha en sån, fast den röda. Och nu har hon
Hittat den nyaste verisionen av dessa mobiler, nämligen den röd/rosa/blommiga!
Så den kommer hon nog köpa så småningom ;)
Men kolla här, den är riktigt snygg måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Sandra

dom mobilerna går bara sönder =/

2009-04-07 @ 12:45:29
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0