Nelicas tävling!

( Klicka på bilden för att komma till nelicas tävling  )


Herre gud!
Pratade med Angelica på msn angående hennes beställning, så säger hon att hon har en tävling på sin blogg, och vad är det inte hon tävlar ut? Jo, ett nagelkit! Jag har altid velat vinna ett nagelkit <3
Om jag vinner så kommer jag vara överlycklig, för jag kommer ju ha riktigt snygga naglar!
Sjukt snygga färger är det ju med, jag har redan fullt med ideér på vad jag skulle kunna göra för fint på naglarna med dom färgerna! :D
Så snälla snälla snälla Angeliga, välj mig!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: yanina

Vilken fin blogg du har :) du kanske tycker detsamma om min? ska vi följa varandra på bloglovin isåfall? :)

2009-07-23 @ 11:55:26
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kom igen Angelica! Välj Vic !! :)<3

2009-07-23 @ 13:25:30
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0