Förra fredagen

För en vecka sedan var det fest hos Nellie!

Det var riktigt roligt och ett stort tack till Malin,
som alltid livar upp stämningen... på sitt sätt!


Alla bilder är redan uppe på facebook, men någon gång i förra veckan
hittade jag Nellies blogg och såg att hon gjort ett litet kollage med några av bilderna,
så jag tänkte att jag snor det!


Jag hade ju även poolparty nu i måndags, men tyvärr blev det inga bilder...
Eller jag tror inte det i alla fall, vet bara att Olof har typ 3 st på sin mobil!
Men det hade varit roligt att ha, men men, det suger att vara efterklok!





(btw så tycker jag ni kan kolla in på hennes blogg och kommentera lite!)

Kommentarer
Postat av: karolin

hur mycket kostar det att beställa en design av dig? :*

2010-07-10 @ 12:34:20
URL: http://karolins.devote.se
Postat av: Nellie

Jag älskar'e ! Det va astrevligt hos dig, Och du har världens snyggaste hus xD :D

2010-07-11 @ 13:36:22
URL: http://avatarunagi.devote.se

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0