Plugga, äta, sova, skola o.s.v...

Hej hej alla! :)

Nu sitter jag i skolan och ”pluggar”, men ska snart sätta igång på riktigt.

Anledningen till varför jag inte bloggat det senaste, är den att jag har pluggat och sovit, pluggat och sovit, ah, ni hänger med?

Nu har jag i alla fall satt in min dator i köket, för så fort jag ska plugga ute i mitt rum, så går jag antingen och lägger mig, eller så hamnar jag här... (eller/och på facebook)

Så nu när datorn är där, så pluggar jag, plus att jag inte somnar, plus att jag har tid att kolla bloggar och blogga själv :D

Bra va? ;)

 

Igår så satte jag och Therese igång att göra en header till hennes kommande inredningsblogg som ni måste lova mig att ni ska läsa, för inredning är ju alltid kul, right?

Men här är i alla fall det vi lyckats åstadkomma på hennes header hittills;

Men hennes blogg är alltså inte startad ännu, och designen är inte klar!

 

Nu måste jag plugga svenska, så vi hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: Karin Säfblad

Hej Victoria! Allt bra? :)

Jag har hört att du är bra på bloggdesign? Jag försöker skaffa header till min blogg, men det går inte så bra. Vill du hjälpa mig? (A)



Kram :)

2009-11-18 @ 11:13:57
Postat av: Line

Längtar att få läsa den! du säger väl till när den är klar? :)

2009-11-24 @ 01:31:01
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Emma G.Johansson

Jättefin :) du e hennes personliga bloggdesigner o jag e hennes fotograferare ;) Snygga bilder ja tog :D:D<3 Ni får va snabba vill läsa o se :D

2009-11-28 @ 18:02:03

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0