Mrs.Jenni - Fredag & Lördag

I fredags åkte jag in till stan och träffade Jennie för andra gången!
Fast det känns verkligen som att jag känt henne hur länge som helst, men aja.
Vi gick i alla fall runt på stan och kollade runt lite, köpte ansiktsmasker & jag köpte ett rosa bandet ;)
Sen fick jag ett jätte fint armband av Jennie, blev jätte överraskad & glad :D Tack <3

Vi åkte sedan vidare hem till henne och åt kebab & kollade på idol.
Jag kan ju lugnt säga att vi skämde ut oss på pizzerian:

Jennie & jag tittar på idol på pizzerians tv (massa andra folk är där)
Vi är helt inne i idol och sitter och pratar för oss själva och med varandra bara;

- Men gud! hur ser han ut!!??
- Ah, fy faaan va fiiin!!
- Gud va bra dom är!
- Men detta går ju inte så bra kanske...
O.s.v ( vi satt och pratade så altså )

Vad vi inte märker är att dom ropar att våran mat är klar, så alla börjar skratta åt oss!
Vi reagerar lite smått och skäms som små hundar.
Självklart ska jag tabba mig ännu mer genom att ta påsen och gå, jag glömde ju då att vi inte betalat!
Så dom ropar efter oss att vi måste betala och alla bara rå glor på oss!
Vi betalar och springer fort där ifrån med svansen mellan benen! FY!


Aja, när vi sett klart på idol, åkte vi in till stan och fikade på condeco runt 12 på natten, det var mys! <3
När vi kom hem satte vi på en skräckfilm ( Drag me to hell ) och somnade efter de ;)

På lördagen åkte hon med mig hem en snabbis och vi fixade hennes systers design,
sen var hon tvungen att åka.
Då kom Ninis och kollade på skräckfilmer med mig!

Bra helg, bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0