Inlägget raderat!

Nu har jag raderat inlägget under.

Vissa missuppfattade och trodde att jag blev sur bara för att hon också snott bilden, men att jag inte blev sur på dessie & kissie. Men grejen jag blev sur över var att hon påstod så invecklat att det var hennes bild och dom snott den från henne pluss att hon snott så jävla många bilder av mig massa gånger, så jag fick nog när jag såg inlägget om att hon var så sur på dessie & kissie för att dom snott hennes (min) bild.

Men men, brukar alltid överdriva och skriva lite taskiga grejer när jag är sur, så det ber jag om ursäkt för!
Hon är jätte söt, stör mig bara på att hon snott så mkt...
Hoppas ni förstår! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, blev bara lite nyfiken, vem är det som har snott din bild igen? Jag märkte att både Kissie och Dessie gjorde det för ett tag sen, såg direkt att det var din bild ;) Men vem är den tredje personen?

2009-11-09 @ 13:49:00

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0