Sova?

Yes, nu är det dags!
Klockan är några minuter över 1 och imorron ska jag till skolan, även fast jag har så fuckat ont i örat!
Men sova måste man ju göra även fast man har det "svårt" ibland, som jag har nu t.ex! :D
Det kanske inte blir nån skola imorron i alla fall... Fst jag missar ju väldigt mycket Meya-inredningslektioner :S Och då blir han inte glad, när jag hamnar efter med kuben! (vi håller nämligen på att ska bygga upp dom här nu.

Jag får se hur jag mår imorron helt enkelt! ;)
Sova, är det enda jag har i skallen just nu, så vi hörs imorron <3

Puss
/Vic ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh hopppas det blir bättre i örat :*

2009-03-12 @ 01:14:16
URL: http://demode.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

snygga :)

2009-03-12 @ 06:58:49
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina is tha shit :D

Det gör inget :) Jag missar ju också "/ Mådde inte sp. bra igår heller och vaknade med grymma huvudvärken idag :(

Meya kommer bara; "Var är Nina?"

Alla: "Hon är la sjuk eller nåt".

Meya:skakar på huvudet och suckar "Hon måste vara här för att hinna med detta. Varför hon inte vara här?! Gaaaah!



Haha ^^ Får se om jag dyker upp imorgon. Ska ju klippa mig idag också :D Nu får du bli beredd sen med raklugg ^^ Och du skulle bara våga att säga att det är fult! D: Hahaha ;)



Puss <3

2009-03-12 @ 10:25:59
URL: http://ninajag.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0