Hemsk dag!

Nu har jag vaknat!
Jag gick upp kl. 06:30 idag, och åkte till skolan!
När jag kom dit var mitt högeröra ganska igentäppt, men ingen fara tänkte jag.
Senare under dagen, så började det göra ont i örat. Då sa Johanna och josefin att det är nog öroninflamation!
Neeeej! Men jag hade iaf så ont, så mamma kom och hämtade mig.
Jag la mig i soffan och hon bäddade ner mig med täcke och kudde, och sa åt mig att ligga på det örat jag inte har ont i.
Sen fick jag en panodil brus, som skulle vara inflammations... nånting bra mot inflammationer!
Så sa hon åt mig att ta nässpray i min högra näsborre...
Så satte hon på Playa del sol och jag somnade.
Sen vaknade jag klockan halv åtta! (yey, jag missade inte helge skog :D)
såg på det, sen på bygglov, sen la jag mig i sängen och läste, och nu sitter jag här och bloggar.
Imorron ska jag inte gå, utan jag stannar hemma och pluggar istället.

Förlåt Nina, vi får ta våra planer nästa gång jag kommer :D<3

Nu ska jag sova igen, och förlåt för dålig uppdatering, men what to do liksom?
Ni får ha de så bra!
( Stephanie, din blogg kommer imorron :D )

Puss
/Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är hemskt med öroninflammation :(

Krya på dig<3

2009-03-10 @ 23:17:30
URL: http://malinalskardaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0