God morgon Måndag!

Godmorgon alla söta läsare! :)
Sovit gott?
Jag fick i alla fall sova 4 timmar, men jeg känner mig faktiskt inte så trött.
Tänkte att jag skulle köra mer ett morgoninlägg såhär, innan jag går till skolan.
Idag så är det ju matte prov, så just därgör orkar jag inte klä upp mig, men jag ska visa er dagens outfit i alla fall!

Kofta: Gina tricot
Linne: Lindex
Tunika: G-kås?
Leggings: Gina tricot
Halsband: Guldfynd
Skor: Vagabond
Jacka: Cubus


Nu måste jag springa till bussen för att hinna till skolan, men jag kommer blogga därifrån!

Puss
/Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Nina is tha shit :D

Victoria du är så grymt söt gumman! :) <3

2009-03-09 @ 23:37:58

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0