God morgon Lördag!

God morgon alla söta läsare ♥

Jag vaknar av att mobilen ringer!
Först tror jag att det bara är i mina drömmar, sen rusar jag upp å hinner svara, och det var min kompis Tess som ringde och skulle berätta om hennes fredagskväll.
Hon kom nämligen hit en stund igår och lånade kläder som hon skulle kunna ha.
Men iaf, jag kan inte andas med näsan och ont i huvudet har jag med. Fuck, vad jag hatar förkyldningar!!

Tess sa att hon skulle köpa nånvitaminbrussak med jordgubbssmak ( rimmade, skillad e jag! :D ) till mig?
Söt e du Tessilipessi! :)<3

Idag händer inte så mkt, eftersom att jag fortfarande e förkyld och näsdukarna har tagit slut, så ska jag nog till affären och köpa nya mjukisar att snyta mig med. Jag vill ju inte direkt snyta mig med de hårda toapappret så att näsan blir helt förstörd!
Matte måste jag nog plugga, då det är prov på måndag! Men jag känner mig redo :)
De kommer inte bli lika mkt bloggande idag som igår, bara kanske  Hihihi

Vad ska ni göra idag ?


Puss
/Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: aha najs :) yes, i'm in love with them haha...



btw, vilken fin header du har! :)

2009-03-07 @ 12:09:43
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Dianne

vilken härlig blogg, btw jag älskar din header!

kram :D

2009-03-07 @ 20:05:29
URL: http://clothaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0