Vita nyheter!

Igår åkte jag och Tessan till frölundatorg och shoppade lite, och jag hittade 3 saker som jag köpte. Alla sakerna var dessutom vita, men vitt är fräsht, man ser brunare ut med vitt :)
De blev 2 vita toppar från bikbok och ett par vita pumps från dinksko.


Sen solade vi lite solarium. Jag har faktiskt blivit brunare, and I like it!
Kan visa resultatet nån annan gång, för nu håller min kamera på att laddas ;)

Efter de åkte vi tillbaks till Therese och målade några brädor,
och så fort vi var klara åkte vi iväg på grillkväll! De var mys :)

Kommentarer
Postat av: Meli

Väldigt snygga kläder/outfit! :)

2009-06-17 @ 23:49:01
URL: http://shakethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart solar du solarium ?

2009-06-18 @ 02:16:24
Postat av: Anonym

hej !



för det första måste jag säga att jag älskar din blogg och

för det andra undrar jag om du inte kan berätta lite

om solarium och sånt ?

har nämligen lust att börja sola solarium men är lite nervös typ..

hur länge ska man sola första gången ?

om man tex har finnar kan man inte sola då ?

själva solariumen stängs de helt elr är de lite öppna ?

vad händer om de stängs helt, bränns man då ?

hur kan man undvika att inte få det stängt isf ?

hur mkt ska man ha öppet på ett ungefär ?



TACK SÖTNOS!

2009-06-18 @ 02:18:13
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran blogg testar vi produkter & ger tips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

2009-06-18 @ 02:22:57
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0