Under tiden jag var borta...

...har jag shoppat en del, åkt båt med Lisa till Danmark, varit med kompisar i stort sätt hela tiden, gått ur skolan och fått sommarlov, badat i min pool under de få varma dagarna vi hade och haft det riktigt chill helt enkelt!

Jag kommer typ inte ihåg vad jag köpt :S men jag kan visa några saker jag kommer ihåg :)



  1. Avslutningsklänning från indiska!
  2. Diadem från h&m!
  3. t-shirt från ginatricot!
  4. Gosig tröja från h&m!
  5. 3 nagellack i rosa nyanser från kicks (Mavala)!
  6. Gratis nagellack från bianco (a)!

+ en massa onyttigt som vi inte tar här ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

Jätte fina kläder! :D

Men skulle du kunna göra en bloggdesign åt mig? =)

kram!

2009-06-13 @ 20:30:50
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0