Ingen uppdatering! varför?

  • Jag har pool.
  • Har varit ensam hemma och har därför haft my freinds over hela veckan typ.
  • Jag har sovit hos andra kompisar.
  • Jag har varit inne i Göteborg och shoppat.
  • Jag har sovit.
  • Jag är beroende av sex & the city.

Nu kommer jag förhoppningsvis sätta igång igen med inläggen, men när det är så fint väder så orkar man inte mycket kan jag lova! eller jag orkar i alla fall inte sitta inne vid datorn, utan jag umgås med mina vänner istället eftersom att jag har ett liv utanför bloggen... :P

Puss
/ Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nääääää! Har du??? jag trodde att du bara satt och gjorde designer heeeeela tiden :O.



Fan va coolt!!!!!



;).



Jaaha, vad ska du göra idag då???

picka på fimp???



xDXD

2009-06-29 @ 17:47:46
URL: http://hoppalong.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0