Snyggt från Chique - del.1


( Klicka på bilden för att komma till Chique.se )

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Victoria!!

Jag har några frågor jag verkligen hoppas du vill svara mig på :D

Den rosa bakgrunden på bilden, med det detaljerade motivet.

Har du gjort den själv?, i så fall undrar jag hur man gör sådana?

Finns det sådana brushers man kan göra det av?

Jag ska göra en ny design till mig själv, det är därför jag undrar.

Jag älskar verkligen sådana motiv och det betyder mycket om du vet hur.

Ser också att här man skriver kommentarer, att det är en typ av sådant motiv.

Tänkte också på den guldiga ramen, finns den i brushers? :)

Nu ska du inte tro att jag är någon professionell designer som du. :D

Utan jag är ny börjare i photoshop kan man säga.

Fast jag kan ändå en del hur man gör.

Jag ska bara göra en design till mig själv.

Har varit ute efter sådant motiv länge.

Men man vill ju i sådana fall göra det själv, och inte kopiera det ifrån någon annan.

Eller i sådana fall fått tillstånd till en bild.

Annars skulle jag fått skuld känslor.

Tack så mycket i förhand Victoria.

Mvh Ida. :D

2009-11-12 @ 20:12:01

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0