Sovit en hel del idag...

Inte förens nu har jag haft tid att blogga för först hade jag "datorkunskap", och sen så skulle vi se någon film med klassen...
Men jag somnade! xD Hahaha

Sen så följde Tessan med mig hem och vi lagade mat, närmare bestämmt:
Fjärilspasta
Köttbullar
Sallad
Gurka
Fetaost ( I ♥ it! )

Efter maten solade vi, och jag somnade då med...
Sen började de blåsa kallt och då vaknade vi, så jag gick å la mig i sängen och Tessan sate sig vid datorn!

Sen vaknade jag och har varit vaken ett bra tag nu :P

Så nu tänkte jag blogga lite smått! Bra va?
Stör mig som fan på att jag inte kan svara på komentarerna, eller komentera bloggar rent allmänt...

Kommentarer
Postat av: maria

vilket program gör du dina headers i ? :)

2009-08-21 @ 11:47:12
URL: http://mariastygbit.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, jag vill bara säga att din blog är uuuuuuuuunderbaaaar! :D

2009-08-23 @ 16:10:06

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0