Skolstarten

Nu är första skoldagen avklarad!

Vi har fått nya lokaler nu, så allt var nybygt och super frächt.
Nu ligger skolan i centrum eller vad man ska säga, och det är jag nog inte ensam om att digga ;)

Idag såg jag ut såhär:

Det var faktiskt skönt att börja igen... Fråga mig inte varför! x)
Men det var roligt att se alla igen, och framför allt Helen ♥

Vi fick reda på de nya schemat, och jag måste säga att tiderna suger om man gämför med hur det var i 1:an...
Vi börjar 08:20 nästan alla dagar, och slutar 16:10!!

Lovar att lägga ut en bild på mitt schema när dom gjort klart de :)



Efter skolan gick Tessan & jag till kungsmässan och kollade på block & pennor och annat smått och gott som hör till skolan.
Lämnade även tillbaks pengar jag var skyldig Hanna och av henne fick jag mina grejer :)

Efter de åkte Tessan & jag hem till henne, och de första vi gör är att ta en filt, lägger den på gräsmattan, lägger oss på den med varsin filt över oss och somnar :D HAHAHA, båda var helt slut!

Men i alla fall, när vi vaknade åkte vi och köpte glass, som sedan ledde till att vi åkte till ica maxi för att köpa lite smått till Tessans boy ;)
Sen åkte jag hem och somnade lite igen... Undrar hur det kommer gå för mig nu när jag fortfarande inte lyckats vända tillbaks på dygnet...

Kommentarer
Postat av: patricia

jasså du bor i kungsbacka då typ ;)

då känner eller vet du något michaela görloff??

kram

2009-08-19 @ 10:36:26
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0