Resan är slut!

Nu, efter en hel vecka är jag hemma!

Eller, egentligen kom jag hem i lördags natt, men då orkade jag inte blogga utan la mig direkt i sängen.
Sen igår så träffade jag Lisa, så då var jag inte hemma...

Vi var till mestadels i norrland! Härjedalen närmare bestämmt, och ännu mer noggrant i hamra! ;)
Där var det sjukt mysigt! Vi bodde i en stuga och gjorde roliga aktiveteter om dagarna.
Tillmestadels så cyklade Veronica och jag på våran röda damcykel, men en dag cyklade vi även ner för skidbackarna på våra mountinbikes (stavning?)!! Riktigt roligt måste jag säga, även fast Veronica inte tyckte likadant... x)<33


Till den där förbannade kjåsken var de 8 km!
Så samanlagt fram & tillbaks cyklade vi 1,6 mil enbart för att köpa lite dricka och godis... sjuka är vi :S
Men det var ett minna i alla fall, något som man inte glömmer i första taget ;)


Vi kom till stockholm på fredagen vid ungefär 20:00, runt den tiden i alla fall.
Då sov jag och veronica hos hennes farmor, och på dagen efter de så skulle vi ut och shoppa,
men vi hade bara 3 timmar på oss ungefär :( sen åkte vi hemmåt, så det blev inte så mycket tid som vi hade hoppats att få i Stockholm...

Jag hittade en present till Lisa i alla fall!
( på bilden under så är Lisas present dom rosa sakerna, närmare bestämmt; badbomben, tvålen, ljuset och badtussen )



På hemvägen stannade vi i gränna och köpte ett antal polkagrisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0