Dagen

Idag började jag skolan klockan 10 och vi gick nån tipspromenad... BORING!
Den pågick fram till lunch.

Efter lunchen gjorde vi nåon övning, så att man skulle lära känna ettorna lite ;)
Vi byggde typ torn av sugrör och de lag som byggde högsta tornet vann, och självklart vann ju mitt lag då! :D
Eller.. ah, vi kom på delad förstaplats!


Efter skolan däremot, så åkte mötte jag Lisa i mölndal och vi åkte vidare in till Göteborg!
Jag hittade 2 jätte fina väskor, en brun skinnväska (axelväska) som jag ska köpa och ha som skolväska.
Hittade även en fransväska, som jag JÄTTE gärna vill köpa, men frågan är bara om Lisa ska ha den ?
Jag var nära på att få henne att köpa den, men hon var så osäker och då köper jag den istället ;)

Har tyvärr ingen bild på dom men dom var nice ;)


När jag kom hem från Göteborg åkte jag till Olivia en snabbis för jag ville låna ett skärp (a)
Men nu är jag här och är redo för att blogga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0