Nya inköp

Jag vaknade av att mamma väckte mig klockan 10, det låg fullt med toapapper över hela golvet... gissa vad som hade hänt?
Doris, var vad som hade hänt! De lilla busfröt hade under natten dragit ut hela toarullen för att sedan riva den i tusen bitar.

Men i alla fall, mamma sa att hon och pappa skulle till orust, och frågade om jag ville följa med. Nej, det ville jag inte!
Just då... Så precis när dom skulle åka spronger jag ut i min pyjamas och skriker att jag visst ska med!
Så jag slängde på mig kläder, borstade tänkderna och åkte. Inget smink eller nånting.
På vägen dit läste jag i min tråkiga svenskabok, så på så sätt var det ju bra, för att jag fick ju lite gjort :)

När vi kom fram åkte vi till en affär, där jag köpte lite sminktillbehör som borstar, ögonfransböjare m.m. samt ett par vita ballerinas, jätte söta :)
( jag köpte även en såndär liten ask med sura björnar (A) )


På skokartongen: "..give a girl the right shoes and she will conquer the world.."

Sen när vi kom hem la jag mmig i min säng och fortsatte läsa min tråkiga bok, men somnade.
Jag vaknade inte fören klockan halv 8, så jag satte mig vid datorn och svarade på lite mail.
Sen tittade jag på Robinsson, och shit vad jag stör mig på den där tuppen ibland (billing, eller vad han heter).

Nu sitter jag här, och väntar på ina små babes ;) Hahaha

Puss
/ Vic ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0