Inte alls nån bra bloggdag för mig!

Idag har jag ägnat mig åt andra bloggar, och inte en minut åt min egna "/
De ber jag om ursäkt för...
Men så är det iband!

Idag har pappa börjat starta upp poolen :D kan visa bild eller nåt imorron, om jag orkar (A)
Själv har jag suttit och lagt in vinnaren av designtävlingens design! :)
Efter de slappade jag lite, pluggade och gick till en kiosk och köpte godis :P
Sen när jag kom tillbaks så gjorde jag min gulleplutt Moas design <3
och nu så ska jag se på film! ;)

Imorgon lovar jag mer bloggning åt folket! :D<3

Puss
/ Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Mijah

hej! jag har sett att du är sjukt duktig på att göra fina blogg designer, och jag HATAR min, va en kompis som gjorde den för sjukt längesen, kortet e gammalt, så usch. jag tänkte höra om du kanske hade tid att hjälpa mej? :) såg att du hjälpt http://malinalskardaniel.blogg.se, är kompis med henne. :) /Mijah!

2009-04-18 @ 23:44:23
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0