Hej Långfredag

Eller är det långfredag idag? Herre gud, jag hållet på att tappa räkningen.. jag vet ju inte vad det är för dag!
Men jo, det är fredag idag, och eftersom att det är påskafton imorgon så måste det ju vara långfredag idag :D

Nu är jag i alla fall hemkommen från Amanda.
Igår, efter att vi hade sett på alla 10 avsnitten av Kenny Starfighter så satt vi jätte länge och tittade på hennes salamandrar å minifiskar, läskiga varelser måste jag säga. Någon som har salamandrar?

Eja, efter de så la vi oss i sängen och pratade om vad det var som är det skönaste sättet att ligga på när man sover x)
Sen vaknade vi klockan halv 1, eller jag gjorde det i alla fall, Amanda var redan vaken när jag vaknade.

Och nu sitter jag här hemma.

Puss
/ Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Lottas

Häftig banner! :)

2009-04-10 @ 14:27:08
URL: http://blogglotta.devote.se
Postat av: Tobbe

sv: nej, det går inte förän kl. 18 :P

2009-04-10 @ 15:02:12
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0