Godmorgon!

Herre gud, vad gott de skulle ha varit att sova... jag e död nu, Hanna också. Vi har inte sovit alls inatt och vi är hyperaktiva just nu av trötthet x)

Lisa & Amanda har sovit ett par timmar, men jag förstår att de varit svårt för dom då Hanna & jag skrikit ganska så mycket...

Idag ska jag åka och hämta Wilma. Hon var ju så sjuk så hon var tvungen att åka till vetrinären, och där blev hon inlagd i 3 dagar, för att hon var tvungen att operera bort livmodern för att hon hade livmoderhalsinflamation. Stackarn :(
Men idag ska hon i alla fall få komma hem, och jag är SÅ glad för de ;)

Nu ska vi.. jaa, vad ska vi göra nu? Aja, nåt ska vi göra.

Så puss sålänge
/ Vic ♥

Kommentarer
Postat av: flisan

Hur ändrar du bakrund på komentars rutan???

Asså jag försökte jag gick in påd esigna din blogg.se och gjorde som dom gjorde.'

Sen skulle man ärndra färg istället då gick det inte.

2009-04-12 @ 20:15:08
URL: http://flisanns.blogg.se/
Postat av: flisan

Okej tack.

Men ska försöka testa en gång till och om det inte går så kan du fixa det då.

2009-04-12 @ 22:40:46
URL: http://flisanns.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0