Fotbad

Mh.. Nu sitter jag här! Mina fötter är varma... och blöta.. men det är sköööönt! :)
Jag håller på att fixa i ordning mina fötter. Jag har tagit bort de gamla nagellacket och klippt tånaglarna!
Just nu sitter jag med fötterna i ett varmt fotbad! Ni vet en såndär fotbadsbalja som masserar fötterna, håller vattnet varmt, och bubblar runt vattnet smatidigt? En sån har jag! Såååå nice ;)
Nu ska jag ta på mig mina "fixa-fötterna-tofflor" och pallra mig iväg till badrumet där fotfilning, insmörjning och lackning väntar!

Puss puuuss så länge!

Oj, klockan är ju över 01:00 :S Skit samma!

Kommentarer
Postat av: Paulina

din seg propp ! är du inne på msn ? jag loggar in nu. puss !

2009-04-18 @ 15:21:41
URL: http://paulinadanielsson.blogg.se/
Postat av: Moa <3

Sv: de är du som är bäst som deisgnar min blogg åt mig! men nu få jag göra resten imån, hoppas du är online då. Kolla lite :)

tack för allt!



& du ska må tro att jag oxå är stolt som en åsna ;)



puss&kram<3

2009-04-18 @ 23:41:58
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0