Dagens köp

Jag var ju som sagt på kungs idag (kungsmässan, ett köpcentrum i kungsbacka) med Helen och Therese!
Vi var typ inne på gina tricot i en timma å testade massa saker xD Jag köpte iaf en tröja/tunika som är persikofärgad :) Me like <3

Sen åt vi på donken, och sen stack tessan... :P Så Helen & jag flummade runt å drog ut på tiden tills bussarna gick, sen kom jag hem och då var de lite trubbel, som jag inte tar upp här i bloggen :P
Nu ska jag kolla på alla komentarerna! (A) tack till er som komenterar, jag blir överlycklig!! :D

Puss
/ Vic ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Ooo jag gillar ;) Riktigt snygg var den!

2009-04-20 @ 23:42:22
URL: http://ninajag.blogg.se/
Postat av: ida

Heeej !

Bor du i Kungsbacka ??

Det gör min sötaste kompis också :)

2009-04-21 @ 19:10:07

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0