Dagen

Idag var jag i slottskogen med mamma och doris (min hund, den enda jag har kvar nu...) och jag tog några bilder, men dom orkar jag inte ladda upp du så jag gör de imorron.



Jag har även legat på altanen och pluggat i solskenet ;)


Sen när jag hämtade posten såg jag att jag hade fått mitt paket från veckorevyn. Ni vet när man börjar prenumerera på nån tidning så får man ett startpaket. Mitt bestod utav ett sjukt fin rosa nagellack, helt perfekt rosa dessutom från nivea. Sen fick jag även en mascara från nivea som jag haft en gång tidigare, och den är inte dålig den ;)

Senare under dagen kom Lisa till mig :) Tack Lisa för att du bryr dig <3
Hon fyllde år, så hon hade med sig hallonsorbe, fast hon gillade den mer en vad jag gjorde (A)


Nu måste jag sova! håller på att dö... Sängen väntar! ;)
Godnatt alla, sov så gott så hörs vi imorgon! <3

Puss
/ Vic

Kommentarer
Postat av: Nina

Pluggade du också ute igår? :) Jaaag meeed (^_^) Eller jag läste ut boken :D Är snaaart klar med dagboken som Carlis ska skriva :P



Puss på dig sötan! <3

2009-04-17 @ 12:27:03
URL: http://ninajag.blogg.se/
Postat av: alis.

nice blogg, väldigt mycket sött grejs här och där. me like :)

2009-04-19 @ 14:04:16
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0