Angående bloggdesign!

Jag får nog ta det här en gång till!



Hur mycket kostar en design?
Svar: En design kostar 100kr, men vill man bara ha en header kostar det 50kr


Hur beställer jag en design?

Svar: Du skickar ett mail; [email protected] och skriver att du är intresserad
utav en design, och länkar din blogg.
Sedan skickar jag ett word-dokument med frågor angående hur du vill ha din design.
Sedan lägger ni till mig på msn så att ni kan skicka de bilder ni vill ha i headern.


Hur lång tid tar det för dig att göra en design?

Svar: Det beror på hur många beställningar jag har, och hur mycket skolarbete jag har
att göra. Jag prioreterar skolan framför designerna, men det hoppas jag att ni har
förståelse för :) Men när jag väl sätter igång med att designa, tar det ca. 4-6 timmar samanlagt.


Kan du göra en gratis design till mig?

Svar: Jag gör inte gratis designer eftersom att det tar sån tid att göra en design, när jag
skulle kunna göra andra saker, så då vill jag ha någonting för "besväret" om ni förstår :P
Jag gör dock gratis designer till mina vänner (A)


Hur betalar jag min design?

Svar: Du kan antingen göra så att du sätter in pengar på mitt konto. Det gör du via internetbanken, eller så kan du göra det via banken, vilket går lika bra! Det finns även ett annat sätt att betala på, och det är via posten. Då skickar man alltså pengarna i ett kuvert. Nackdelen med det är att ni får vänta med att få eran design tills pengarna är framme!
Så gör jag bara för att jag har blivit lurad på pengar!


Varför tar du betalt?

Svar: jag har en fritid, där jag skulle kunna ägna mig åt helt andra saker. Visserligen tycker jag att design är bland det roligaste som finns, men jag vill ha möda för jobbet och slitet, och det hoppas jag att ni kan förstå. Om ni inte förstår så kan jag förklara på följande sätt: Designa bloggar är som mitt lilla extrakneck, när jag inte gör skolarbete, så det här är alltså mitt jobb! Och hur många är det som jobbar gratis? inte jag i alla fall!
Jobbar du gratis?



Har du något mer du vill fråga kan du fråga det här nedan, eller maila mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fråga: Vill du vara min vän??? ;P

2009-04-19 @ 00:31:36
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hur sjutton hinner du med att fota allting och redigera till bloggdesignerna? ^^ För det är väl du som fotat precis allt till alla olika headers? :O

2009-04-19 @ 07:06:27
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: Sepideh

Hejhej!

Jag behöver en ny bloggdesign, lika mycket som jag behöver luft. Haha. Det låter sjukt, men jag mår inte bra av att ha en ful bloggdesign, jag vet inte HUR jag ska be dig. Eller HUR jag ska få dig att fixa en fin design åt mig, men adda mig iallafall det hade vart jätte gulligt. Så kan vi prata om saken!

Tack



[email protected]

2009-04-19 @ 12:31:28
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: moa

Hej!! Åh vad snyggt det är när man "ramar" in inläggen med skugga något jag har letat och försökt jätte länge!! Skulle du vilja göra det med min blogg?:) Vore jätte tacksam:)

2009-04-19 @ 13:36:38
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: ryds

jag har sett att du har en rand med en rosett på , på nästan alla dina designer och jag tycker det är jätte sött :) hur gör du det? <3

2009-04-21 @ 17:57:42
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du blogg? (Fyll i här isf)

Kommentaren!

Trackback
RSS 2.0